6. týden - Porovnáváme informace ze dvou textů
Tématu podobné materiály:
Projekt (Ja)hodování
Projekt (Ja)hodování je zaměřen na podporu čtenářství, podporu finanční a čtenářské gramotnosti, čtení s porozuměním s využitím moderních metod a ICT technologií a na práci s informacemi. Žáci 4. ročníku se stanou v průběhu školního roku spoluautory projektu. Budou pracovat s textem, podle kterého napíší jednoduchý recept.
Televizní program
Zajímavá inspirace do hodin čtení pro žáky 4.–5. třídy. Hodí se na zahájení po vánočních prázdninách, žáky však potěší i v průběhu roku zavzpomínáním na Vánoce. Žáci pracují s kopií stránky vánočního televizního programu, zopakují si digitální hodiny a jejich převody, učí se orientovat v typu nesouvislého textu, se kterým mají čeští žáci větší problémy než s texty souvislými (PISA 2009), propojují předchozí zkušenosti z textu i ze života se čteným textem.
Kdo snědl salát
Materiál slouží k procvičení čtení s porozuměním a k procvičení práce s textem.
Odkaz na televizní vysílání 4. ročník